نوشته شده توسط : یگانه
 

آموزش ساخت مبل تختشو با ساده ترین وسایل و ارزان قیمت ترین حالت ممکن در خانه

ساخت یک مبل تختخواب شو برای خانه ممکن است یک پروژه جذاب و چالش برانگیز باشد. در ادامه، چند مرحله برای ساخت یک مبل تختخواب شو در خانه برای شما توضیح داده شده است:

آیا به دنبال ساخت یا خرید مبل تختخواب شو برای پذیرایی از مهمان ها هستید؟ چرا خودتان نسازید ؟ نه تنها می توانید مقدار زیادی پس انداز کنید، بلکه یک پروژه سرگرم کننده برای تمام افراد خانواده خواهید داشت و همچنین میتوانید تجربه ارزشمندی از ساخت یک وسیله بدست آورید.

ساخت یک مبل تختخواب شو برای خانه ممکن است یک پروژه جذاب و چالش برانگیز باشد.

برای اینکه به راحتی مبل تخت شو در خانه بسازید و نمونه ای از مبل تخت شو آرا سوفا در محیط خانه خود داشته باشید میتوانید وارد لینک موجود در صفحه شوید.



:: برچسب‌ها: مبل تخت شو, قیمت مبل تخت شو, خرید مبل تخت شو ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یگانه

با وجود تنوع بسیار زیاد، انتخاب یک مبل تخت شو می تواند کار دشواری باشد. ما در این مقاله لیستی از5 قانون و رکن اصلی قبل از خرید مبل تختخواب شو جمع آوری کرده ایم . به این مطالب توجه داشته باشید تا در انتخاب خود اشتباه نکنید! 

ادامه مطلب را در لینک موجود در صفحه بخوانید.



:: برچسب‌ها: مبل تخت شو,مبل تختخوابشو, قیمت مبل تخت شو, خرید مبل تخت شو ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یگانه

پارامتر هاي مهم هنگام خريد مبل:

كيفيت:

كيفيت مبل تختخواب شو از اصلي ترين مسائلي است كه هنگام خريد بايد آن را مورد ارزيابي قرار دهيد.

مكانيزم:

در مبل تختخواب شو مكانيزم هايي كه در آن استفاده ميشود بسيار حائز اهميت است زيرا يك مبل تخت شو با توجه به محيطي كه در آن قرار ميگيرد ممكن است در طول روز به تعداد متعدد باز و بسته شود. آرا سوفا تمام مكانيزم هاي مبل تخت شو خود را از بهترين برند هاي اروپايي مستقيما وارد ميكند و با اين كار قيمت تمام شده مبل هم بسيار پايين تر در مي آيد.

استراكچر:

مبل تختخواب شو بايد تحمل وزن بالايي داشته باشد چرا كه به غير از نشستن قرار است شما روي آن استراحت هم كنيد، پس لازم است كه استراكچر يا بدنه بسيار قوي داشته باشد تا بتوان بدون نگراني روي آن خوابيد و استراحت كرد.

تنوع محصولات:

اينكه توليد كننده با هر سليقه اي كه به آن مراجعه كنيد و چيزي براي ارائه به شما داشته باشد حقيقتا شگفتي بزرگي است كه شايد هر كسي نتواند از پس آن برآيد، مبل آرا سوفا توليد كننده بيش از ۷۰ مدل متنوع و مختلف انواع مبلمان تختخواب شو است؛ انواع ست مبل راحتي تختشو، كاناپه تختخوابشو، مبل يك نفره تخت شو، مبل دو نفره تختخواب شو و انواع مبل ال تخت شو و مبلمان ريلكسي از جمله محصولات توليد شده در شركت آرا سوفا است.

ضمانت:

ضمانت يا گارانتي چيزي است كه شايد هر شركتي قادر به پايبندي به آن نباشد و نتواند به ضمانتي كه قبل از خريد ميدهد پايبند باشد.

ضمانت صفر تا صد يكساله روي تمام محصولات آرا سوفا بدون استثنا از جمله مزايا و نكات مثبت اين شركت است.

خدمات پس از فروش:

خدمات پس از فروش بلند مدت اين اطمينان را به خريدار ميدهد كه اين كالا از كيفيت بسيار بالايي برخوردار است كه خود توليد كننده و شركت امكان خرابي و ايجاد مشكل را اينقدر دير ميبيند.

آرا سوفا تا ۱۰ سال خدمات پس از فروش را به شما هديه ميدهد و در زماني كه مبل خريداري شده شما دچار مشكلي شد ميتوانيد با وارد شدن به سايت آرا سوفا و با ثبت و اعلام خدمات كمتر از ۷۲ ساعت مسئولان خدمات براي رفع مشكل با شما تماس خواهند گرفت.



:: برچسب‌ها: مبل تختخوابشو, قیمت مبل تخت شو ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یگانه

برای خرید انواع مبل تخت خواب شو میتوانید وارد لینک زیر شوید و خریدی خاطره انگیز را تجربه کنید.

https://yeganehfaragi.loxblog.com/post/17/4%20%D9%85%D8%AF%D9%84%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D9%84%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D8%A8%D9%84%20%D8%AA%D8%AE%D8%AA%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8%20%D8%B4%D9%88%201402.htm



:: برچسب‌ها: مبل تختخواب شو, مبل تخت شو, قیمت مبل تخت خواب شو ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1402 | نظرات ()